Aktualizace firmware je nezbytná u každého chytrého zařízení. Jak u telefonů, tak u hodinek nebo náramků. Většinou si ji výrobci dokáží zajistit sami, automatickými procesy, u některých modelů se o ni však musí postarat uživatel sám. Pokud se snažíte o aktualizaci firmware na hodinkách Amazfit Bip S, ale bez úspěchu, podívejte se na několik kroků, co udělat, aby se konečně dostal nový firmware i k vám a vy jste mohli využívat své hodinky zase o level výše.
Firmware na hodinkách Amazfit Bip S snadno aktualizujete poté, co aktualizujete samotnou aplikaci v telefonu, tedy aplikaci Amaztfit App. Pak se dodání novějšího firmvare do vašich hodinek jistě již podaří. Po aktualizaci aplikace máte čtyři možnosti, jak aktualizovat firmware v samotných hodinkách:
Možnost první: Odhlaste se z aplikace Amazfit App a pak se do ní znovu přihlaste, aplikace se propojí s hodinkami a automaticky je aktualizuje.
Možnost druhá: Aplikaci Amazfit App odinstalujte a znovu nainstalujte. Pak ji otevřete, přihlaste se ke svému účtu a spojte aplikaci s hodinkami, aplikace je opět automaticky aktualizuje.
Možnost třetí: Vymažte data v nastavení Bluetooth, tedy i záznamy o párování s hodinkami (zapomenout). Pak hodinky k aplikaci znova připojte, aplikace je opět automaticky aktualizuje.
Možnost čtvrtá: restartujte svůj telefon, v nejhorším případě uveďte zpět do továrního nastavení (pozor na případnou ztrátu fotek apod.), stáhněte si pak Amazfit App znovu, pak ji otevřete, přihlaste se ke svému účtu a spojte aplikaci s hodinkami, aplikace je opět automaticky aktualizuje.
Poznámka nakonec: Než začnete s aktualizací firmware v hodinkách, musíte je mít dostatečně nabité. S telefonem během aktualizace nedělejte nic jiného, aby bylo zajištěno bezporuchové přenášení dat nutných k aktualizaci.
Aktualizace firmware na hodinkách Amazfit Bip S se provádí prostřednictvím aplikace Amazfit App v telefonu. Nejprve je třeba aktualizovat tuto aplikaci, poté se nabízí čtyři možnosti, jak aktualizovat firmware v samotných hodinkách: odhlášení a opětovné přihlášení do aplikace, odinstalování a znovu nainstalování aplikace, vymazání dat v nastavení Bluetooth a restartování telefonu či uvedení do továrního nastavení.
Před začátkem aktualizace firmware je důležité zajistit dostatečné nabíjení hodinek a během aktualizace telefonem nic jiného nedělat, aby bylo zajištěno bezporuchové přenášení potřebných dat. Aktualizace samotného software hodinek probíhá poté, co aktualizujete aplikaci Amazfit App v telefonu.
Problémy mohou nastat v případě, že uživatel má starou verzi aplikace Amazfit App nebo nedodrží správný postup při aktualizaci firmware. Řešení spočívá v aktualizaci aplikace, případně následně v odhlášení a opětovném přihlášení do aplikace, odinstalování a znovu nainstalování aplikace, vymazání dat v nastavení Bluetooth nebo restartování telefonu či uvedení do továrního nastavení.